Monday, January 31, 2011
Saturday, January 29, 2011
Happy Birthday My Love!
Dear Mr. Papa,
![]() | |
u brighten our life and fill it with joy. we love u so much papa. thank you for being the greatest papa in the world!
With each year, we love you more and more. HAPPY 28TH BIRTHDAY PAPA! May all your dreams and wishes come true. Semoga usia diberkati, dimurahkan rezeki dan sentiasa berada di bawah lindungan dan rahmat Allah. Aminnn ~
Love,
Mama & Amani
Friday, January 28, 2011
bertindak mengikut arahan!
teettt teettt <-- bunyi msg handphone saya. best kan bunyinye??
from : baby (sila muntah sekarang!)
- no weekend this week. sorry. arahan komander.
'amaniii..jom gi mydin!'
eh tetibe
from : baby (sila muntah sekarang!)
- no weekend this week. sorry. arahan komander.
'amaniii..jom gi mydin!'
eh tetibe
baby pon tau rindu bapaknya, apatah lagi emak baby
hehe tajuk boleh buat orang muntah pepagi..
tapi betul kan? baby sekecil amani ini pon dah tahu apa itu rindu. walaupun dia tak boleh nak cakap dan tak reti nak bagitau kat saya, tp saya tahu dia rindu sangat dengan papanya.
kesian sangat si kecik tu. semalam pak udanye (my bro) datang rumah. merengek-rengek dia minta didukung. bila pak udanya dukung, terus kepala dok lentok kat bahu pak udanya. sgt sedih ok tengok... rasa nak nangis je..
berpusing-pusing la satu rumah sampai ke laman pak uda dukung amani. then bila pak udanya tu nak balik, dia boleh menangis pulak macam nak ikut. aduiii...
lepas tu, malamnya pulak, time kie (my dad) melintas je kat dia, merengek lagi mintak kie dukung huhu.. kie pon layankan jelah, dukung ke sana sini.. the same thing gak bila cik man nya (my BIL) and angah (her cousin) dukung, lentok je si kecik tu. kiranya, pantang nampak mana-mana lelaki, semua dia nak mintak dukung. adesss
agaknya dah rindu sangat dengan dukungan papa kot. maklumlah, papa memang rajin dukung amani. time minum pagi2 sebelum pergi kerja pun, dok riba si kecik tu sambil minum. kalau amani belom bangun time papa dah nak pergi kerja, dikejutnya amani dari tidur. bila balik saja dari kerja, terus ambil amani, dukung lagi. sebab dah terbiasa macam tu, bila papa tak ada ni, maka amani pon mulalah merengek-rengek time pagi dan petang mintak mama dukung. mama dukung aje, terus senyap.selagi tak dukung, selagi itulah dia serba tak kena.
nasib baik jugak still kt rumah my parent. so adalah jugak orang lain yang riuhkan suasana. takdelah bosan sangat amani dok ngadap muka mama jer dari pagi sampai ke malam tiap-tiap hari. tapi pas raya cina ni, kami akan balik gemas. tak sedap plak nak tinggal rumah lama-lama.
anyway, hari ni dah hari jumaat. petang ini papa pulang insyaAllah. aih mesti seronok si kecik tu. mama pon seronok juga. ngeeee ~
p/s : esok, 29 jan adalah birthday encik sepol. errr saya tak plan apa2 lagi dalam pale ni. blanje makan je ok tak??? huuuuu
Tuesday, January 25, 2011
GIVEAWAY..jom2 join! senang ajerr...
get a chance to win this..
how to??
![]() | ||
| a coach wristlet worth RM275!! |
1. Become a follower of http://arianamir.blogspot.com/
2. Tweet about it, Blog about it, or share about it on Facebook (then post a comment here, to say what you did tweet,blog or facebook -link/proof required, if facebook then snapshot your shout... also with your email address so that I can contact you)
3. After http://arianamir.blogspot.com/ reaches 70 followers, they will randomly pick a winner using random number generator.
that's it... gud luck uols...
Subscribe to:
Posts (Atom)


